fredag 26 december 2008

JULBANDYN

JAN BYLUND

"Om alla röstar blankt, slipper vi regering då?"

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jan Bylund :) och gissa vem som instämmer i det svaret!

Anonym sa...

Umeåborna Jan Bylund och jag önskar en trevlig annandag!

Anonym sa...

Vi kämpar med namnknåpet...svårt!

Anonym sa...

Hellvette! Jordan är ett bra förslag på flicknamnet, visst?
Du kan få ett knåp av mig medan du skrattar rått och skoningslöst.

PLKKKKKKKK (det är inget namn)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! (rått och skoningslöst skratt)
Hur i hela friden kom du fram till det namnet? Den förklaringen blir nog julens höjdpunkt!

Anonym sa...

Här kommer julens höjdpunkt: Engelskt uttal för B=bi+z=säta(sätta)=jorda. Alltså blir svaret: Jordan!
Men herregud, hur ska jag få dig att sluta skratta???

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahahahahahahahahaha..........

Anonym sa...

Vill du ha några ledtrådar som gör allt lättare så får du komma in på msn. men ganska snart för jag ska strax se på tv :o)

Anonym sa...

Kommer senare om det går bra, jag ska också titta på "På spåret". Deras knåp är MYCKET lättare! :-)

Anonym sa...

Makens hjärna värkte fram detta namn: Bettina.
Hånskratta honom rakt i ansiktet eller ta honom till ditt hjärta.

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!
Ni två alltså..........

Anonym sa...

Nu sprack MIN hjärna och ut kom: SABINA!

Anonym sa...

Som Gert Fylking skulle sagt; ÄNTLIGEN!